NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Thursday, June 9, 2011

c0ntest the sweetest mem0ry in ur life

nak join klik banner


kenapa aku rasa gambar ni la kenangan terindah aku??

gambar ni diambil masa aku mendaki puncak broga kat semenyih ngan kawan2 aku..
ianya terindah bagi aku sebab..tempat ni sangat..sangat & sangat indah....
serius..aku terpaku dengan keindahan ciptaan tuhan ni...

perjalanan untuk sampai ke puncak agak mencabar...aku tak sangka..dengan kudrat yang ada , dengan status sebagai seorang ibu, akhirnya dapat juga aku jejakkan kaki kat puncak broga tu...
perjalanan mengambil masa sejam setengah dari kaki bukit untuk sampai kebawah...
penat tu memang tak bole nak cerita la...rasa mmc nak putus nafas pon ada heheh..

tapi...bila sampai je kat atas puncak masyallah....rasa xnak balik je nak duduk kat situ...
untuk pengetahuan, broga hill ni la lokasi photoshoot pre wedding dr. sheikh muszaphar & dr. harlina, sekarang aku tau..kenapa diorang pilih broga hill utk buat photoshoot..sebab tempat ni tersangat2 indah...


ni aku nak tunjuk gambar pre wedding dr.sms & dr. harlina kat tempat sama gambar aku tu diambil...cantik kan??

nak tag
cutemum
alycia

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

No comments: