NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Friday, June 17, 2011

Contest dari Blog Miss Lyzeer, “ Aku dan Itu “



IMPIAN aku???

aku tak mau intan permata, aku tak nak kereta besar, aku tak rumah mewah...aku tak semua tu....apa yang aku nak......
aku nak duduk sekali ngan suami...kenapa???sebab dari aku mula kawin sampai la kesaat ni nak masuk tahun ke-5 perkahwinan kami...belum pernah lagi merasa duduk sekali....kami ni PJJ (perkahwinan jarak jauh) jumpa hanya 2minggu sekali je....dah penat sebenarnya ngan keadaan mcm ni...tak larat nak handle semua sorang2...nak2 bila dah ada anak....ni baru ada sorang anak ok lah..bole la handle lagi..esok2 kalau ada 2,3,4 orang anak???tak tau la....


walaupun kami berjauhan & jarang2 jumpe..aku xpernah menyesal dengan keadaan ni...aku bersyukur sekurangnya2 amrul masih dalam negara kita MALAYSIA..& kami dipisahkan dengan hanya jarak 3 jam setengah perjalanan saja....kenapa aku kata macam tu?aku ada sorang kawan yang nasibnye sama mcm aku...PJJ dengan suami..tapi dia lagi jauh..sorang kat malaysia sorang kat SUDAN..bayangkan??berapa jauh berjuta2 batu mereka terpisah??atleast aku bertuah...sebab jarak aku dengan amrul lebih kurang 300km saje...

tu je la impian aku sejak dari mula2 kawen sampai sekarang...moga2 ada rezeki untuk kami tinggal sama2...

2 sebab aku join contest ni :

1. sure la sebab nak menang barang2 dari HB
2. saje nak share ngan kawan2 impian aku ni...

nak tag :


shaizhar
mz
mj
miza
lin azlina
alycia
juelee
nett
syuhada
mummy ayu
fiza
aimi razlan
eb azrin
fadzillah
ibu damia
kak ieda
kak heze
kak zue
haszuraidah
hezrina
lisa
deqlis
nad mama zakwan
mama tisya
fazilzura
ifa
anje
ida rahayu
gieyana
mama rifqy
zuraiwan
cik jue
ibu ayu
lelord
zana
adyshariz
cutemiut
kekda puan stoberi
fara dhelina
kak ena
etiey eriwan
leily
izzatul iman
syana
zt
bonda
ros ibu ayra
lia
neena
nadratul
nea flerida
imanmom
nur
suzi rahman
nini d
N SuZiEaNnA..
mrs.k
muslimah sejati
ctnurkhijah
fideila
nurezzat
faryza
dilla
red turtle
pn.zana
huda
umidanish
amnah
nur qistina
kak yong
eryna afina
dina aka ibu aqimi
dai adellas
kehelan
ayu
anne
syilasyira
ya alya
aanie
echa
kuntumz
keunggulan wanita
ummi soffiyah
sari
imaan09
S@hB@Nu-BaNuu
keypochee
zaikulim
eija zakuan
nureen
leen
ekinashikin
mien
jieda
puan nina
farah hairudin
mimiey
azrynain
miera momo chan
aqil_qila
sitisifir10
ibh
iem
akiratoriza
cicakgirl
sall
ielya
shima
mama3h
mama balqis
qaisarahanina
azura samsudin
aibaks
hana kirana
piasara
umiliza989
acu
mamawana
ariffda
puan su su
sari
sricahaya
mama dhia
lierose~qiemi
all about family
wan nurul hezrina
areteacar
miss lovely
hqfizulhqkim
wanie
aeyinn
et
cik zai penang
mahumahu
bambam's
Fxysche Nas
:Mamalyna::
♥♥azatiesayang ♥♥
Mama AminAzim
shaizrinashukri
fawwaznuha
orange
zuneta
mummy alesya
m!s zal!na
anisahsofiah
cik juned
em's family
jassnani
ayu arjuna bigossh
arol
haryati
sweetmama
nanakimie
tiefazatie
MaIzUrA
kakngah
cempakakuning
Fieda,
CHaRa
Tina Othman
azni*,
ummi anum,
deqlis,
Keluargaku Syurgaku,
mariah_smile,
Izan Ishak,
Syima,Nisa' Azman
♥♥LiSsA♥♥,
Nu'nu Safia,
Green Alien,
sha myheart,
Eazy Izzuddin,
lydia miza(aidyl azim),
Kyerull,
adam,
marishaa,
Yaya Azura,
syzwnsrwk
gengggkapak
quraishia
zaikulim
Shida Ghazali
geg
fikri,
shida,
nenek kebayan
yuyu,
syufa,
MaMa CyDa, ...
mommy jue...,
umiliza989,
AdiaLuze,
cikanna,
taufidris,
shera haifa,
Firas CT,
mama balqis,
Farhana,
Oshin jamel,
CIK TOM ,
Mama Likha,
luvmum,
tengku ashran
lovely.me,
TINA,
fyna,
Nida
bun
abbymira
wanie
Puanbee
ieda,
pzah,
waniey dush2!
kaklong,
asleenda
erlina,
dayang,
tun,
haze,
saema
Roy,
mimi,
wani,
wawa
izan
nak tag


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 comments:

Adyshariz said...

moga impian nana tercapai..amin

eB ezrin said...

fuyoo ramainyer... xper la.. org kater dekat bau taik... jauh bau wangi... kalo dekat ari2 gadok pn x best gak... hu2

eB doakan korang dpt dok dekat2 & rapat2 soon yer ;p

Jaa said...

saya pun pernah merasa jugak PJJ nih tp setahun jer...sorang kt selangor, sorang kt perak...huhu..xpe, sabar yer..insya allah, semoga impian akan jadi kenyataan...

miss lyzeer said...

ramainya tag..hehe.
indahnya impian tu..gud luck2

miss lyzeer said...

do visit my blog..update pasal contest
http://misslyzeer.blogspot.com