NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Tuesday, June 7, 2011

Kalau Saya dapat RM300





kalau saya ada RM300 saya nak beli digital camera yang baru..yelah..sebagai seorang blogger kamera adalah menda yg wajib ada bersama2..oleh sebab kamera yg ada ni dah cukup nazak dengan kopak sana sini, tapi masih bole digunakan...saya memang nak sangat tukar kamera baru
mcm contoh kamera sony A480 ni harga dia RM299.00 sahaja
yang kedua..
sekiranya saya ada RM300, saya nak buat duit poket untuk holiday saya ke langkawi bulan 7 ni...mana la tau kan klw ada rezeki lebey bole la saya bli ole2 buat kawan2 blogger dari langkawi
yang ke-3 kalau saya ada RM300 saya nak menabung, tambah sikit2 duit poket untuk holiday saya pada tahun depan ke pulau mabul @ sabah
Bajau Village

nak tag
cutemum
alycia
juelee

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 comment:

SafSafRaRa said...

terima kasih sbb sudi join contest nii =D