NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Wednesday, June 15, 2011

"My Romantic Moments Giveaway!"



ni la dia most romantic moment dalam hidup aku, cite panas2 lagi ni...masa aku di seprise oleh suami & kawan2 tersayang masa beday aku 14 june 2011, tapi majlis ni di adakan awal sehari iaitu 13 june 2011

Lokasi kejadian : Secret Recipe, Wangsa Walk

Date : 13 June 2011 ( sehari menjelang birthday)

Master Mind : Deah & Amrul

Tali Barut : Nana & Falsya

Tersebut la kisah....semalam kan aku dah janji ngan girlpren nak tgk cite KL Gangster sama2...tapi kali ni amrul pon join sekali tgk wayang sebab kebetulan amrul keje kt KL kan..so g la tgk wayang sama2 girlpren + somi...

Sampai je wangsa walk deah ajak lepak secret recipe, katanya si nana & falsya dah tunggu kat situ nak lepak minum2 dulu sebelum tgk wayang...aku ckp xpe la..aku nak tros naik kat TGV sebab nak g bli popcorn..tetiba amrul plak cakap kat mana nak bli topup??aku pon ajak masuk dalam kat vitacare tu ada juai topup..sekali tengah jalan2 tu amrul ajak masuk secret recipe..aku tanya nak buat apa??dia kata saje je..nak usha2 harga kek...aku dah heran dah ni..aik..pelik nau amrul ni pesal tiba2 nk usha2 harga kek?bese kalau dia nak bli dia beli je xde nak usha2...

Ok la..aku pun ikut je dia...sampai je dalam secret recipe tgk si nana, falsya & deah tgh lepak minum pastu diorang suh aku duduk kejap tunggu diorang abes minum...tengah dok borak2 tiba2...

HAPPY BIRTHDAY TO YOU.....HAPPY BIRTHDAY TO YOU....adehhhhhh....gile malu ko...tekejut gile aku rasa mcm nak kencing pon ada...staff secret recipe tu datang kat meja aku sambil bawa choc brownies dengan lilin yang menyala....adoi...serius la wei..aku tak sangka girlpren2 aku ni bole wat seprise gini...terharu ko...rasa nak peluk2 cium je diorang kat situ juga....

Tengah dok seprise dapat brownies tu kan..tiba2 datang satu lagi seprise...staff secret recipe tu datang bawa bunga pastu dia kasi amrul...hah...time ni aku gile terkedu tak tau nak cakap apa dah...amrul amek bunga kat budak tu dia kasi aku....hadoi..aku terus menjerit kat situ..time tu aku tak kira dah lantak lah orang nak tengok aku ke hapa...

Heheh..serius aku tak sangka...amrul bole pakat ngan deah nak buat seprise untuk aku...bila dah abes tiup2 lilin aku Tanya kat amrul...bila masa dia plan ngan deah??rupa2nya dari minggu lepas dia dok pakat ngan deah nak buat seprise kat aku...pastu deah plak cite...petang semalam kul 4 ptg amrul sms dia suh blikan bunga..dia tak reti nak pilih katanya....hehhe....so sweettttt....

Walaupon beday ni di sambut awal sehari, tapi xde hal ah..aku sangat2 hepi...terharu gile...kepada girlpren2 aku deah, falsya & nana...tq sangat2 korang..sesungguhnya aku adalah insan yg paling bertuah kat muka bumi ni ada kawan2 macam korang...tq sangat2 aku sayang korang semua....

Kepada amrul suami yg tersayang...tq atas segalanya awak..setelah 5 tahun kita berkahwin kan, ni la kali pertama awak ada dengan saya pada tarikh hari jadi saya 14 jun.biasa tahun2 sudah amrul balik lepas seminggu beday aku..kira memang selalu celebrate beday aku lewat seminggu, tapi tahun ni special skit sebab kebetulan amrul keje kt KL so dapat la celebrate beday aku sama2 pada hari yg sebenar....tq awak..sayang awak sangat2....


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 comment:

Allec said...

wahhh fresh lagi ni!
neway happy belated birthday sis!
checked!