NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Tuesday, June 21, 2011

ninie azriena 1st giveaway kau muzik di hatiku






ni la dia lagu yang paling aku suka..xde la paling2 sangat..tapi aku suka lagu ni sebab bersebab..
lagu dari sharifah aini & broery..(gile lagu lama ni hehehe) tajuk dia seiring sejalan

kalau nak tau lagu ni la buat pertama kalinya aku menyanyi di depan khalayak ramai...ingat lagi masa tu aku keje kat finas, ada sorang penolong pengarah tu nak benti..so ada la majlis utk dia...lepas abes meeting ktorg seme masuk dlm panggung mini..situ siap bole karoke bagai la..

pastu penolong pengarah tu dia request minta aku duet ngan dia nyanyi lagu tu..sebab nye sebelum2 tu dia pernah terdengar aku nyanyi kt meja aku..pastu dia kata..suara awak ni mesti sedap kalau nyanyi karoke...hahahah..then dia ckp satu ari nanti saya nak nyanyi ngan awak...

ala..sebenarnya suara aku xde la sedap mana pon..takat mcm suara katak panggil hujan je..hahaha..tapi boz aku tu kata suara aku mcm garau2 sket..mest bez kalau karok...hehehe..gile malu ko..kena nyanyi depan2 ramai orang..aku siap nyorok2 kan muke sambil nyanyi sebab segan haaah...


Sharifah Aini & Broery Pesulima

Seiring Jalan

( P: )
Seiring dan sejalan
( L: )
Seindah bunga di taman
( P: )
Bak burung nan megah
Kanda kupuja
( L: )
Bahagia kita berdua

( P: )
Berlari berkejaran
( L: )
Lupakan segala duka
( P: )
Di kota di desa
Di gunung dan laut
( L & P: )
Berlagu kita berdua

( L: )
Dinda
( P: )
Kanda
( L & P: )
Burung pun turut menyanyi
( L: )
Tawa
( P: )
Riang
( L & P: )
Dan cinta mula bersemi
La la la la la la la la... ( 4X )

( L: )
Tiada lagi duka
Pun airmata
Kembalilah sayang
Bersama berjalan
Duka atau pun senang

( P: )
Aduhai pujaanku
Mimpikah daku
Kan kusimpan dia
Di dalam hatiku
Kasih dan sayangmu

( L & P: )
La la la la la la la la... ( 4X )

( ulang dari mula )

nak tag
alycia
cutemum
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 comment:

ninie_azriena said...

lagu nie rancak tau..best juga didengar..(n_n)

p/s: tanks sudi join GA ninie tau