NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Thursday, June 16, 2011

Saya Lahir Bulan Jun tau!" Giveaway



2. Nyatakan tarikh lahir anda dan tepek salah satu picture di bawah dan nyatakan kenapa anda sebagai besdey boy/besdey girl nie nak menang tiket wayang Attack the Block?....sepanjang mana nak tulis entri tue terpulang kat uools lah.... ...

tarikh lahir : 14 june 1983 ( ari selasa lepas)
kenapa saya nak menang ticket wayang attack the block??
untuk pengetahuan deqlis saya ni memang kaki wayang..semua wayang2 baru saya dah tengok....tu pasal kalau bole saya nak tiket wayang ni...mana tau kalau saya dapat bole la saya dating sama2 ngan asben saya...aktiviti perwayangan ni adalah satu aktiviti wajib saya & suami setiap kali suami balik KL ( kami duk jauh2 tau) so dengan aktiviti wayang ni la salah satu cara utk kami menghabiskan waktu berkualiti bersama2...

tak caya tgk ni order history kat mydeal, tak bli tiket wyang bli popcorn tu je kejenya
mcm utk bulan 6 ni
saya dah tengok
KL gangster
super 8
& insyallah malam ni plak nak pegi tengok xmen tiket kul 10.40 p.m @ tgv cap square mall
& kalau xde aral melintang weken ni nak tgk green lantern
kalau tak caya deqlis bole pegi kat label MOVIE tengok berapa banyak entry wayang sah saya up kat situ untuk menunjukkan betapa saya ni seorang kaki wayang hehee

ni gambo terbaru tgk wayang masa 13 june lepas


3. Di dalam entri yang sama, lengkapkan ayat di bawah
"Saya lahir bulan Jun, Deqlis lahir bulan februari kan?kan?

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 comments:

deqlis said...

hehe...

wahh!! mmg kaki wayang!!

suka entry nie,...good luck!!

nanti klu menang tiket wayang amik gambo jugak yer pegang tiket kemenangan kat poster ke atau celah bedah mana yg nampak p tgk Attack The Block nie....

pastu email pada deqlis...rasa utk semua pemenang nak suruh wat gini..hehe

kasik meriah sikit:-)

ok good luck!

p check step by step yer.. utk sahkan semua syarat..teng~:-)

deqlis said...

opps lupa ckp

hehe

yg my deal tu, deqlis pun baru beli 2 kali.... itupun tak tebus2x lagik..ingat nk p this week.. :-)

AkmaFaizal said...

Hepi belated birthday..Moga2 panjang umur dan rezeki diberkati selalu. Amin

wah memang kaki wayang Nana ni ek..