NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Wednesday, August 17, 2011

Contest : AKU DAN JALUR GEMILANG



nak join klik banner


Hari merdeka la aku & hubby berjumpa & kenal.tahun 1999 masa tu ktorg tingkatan 4, memasing terpilih utk wakil sekolah utk buat persembahan padang hari merdeka ke-42.ktorg bukan satu skolah, dekat sbulan berlatih kt skolah cochrane kitaorg mula jadi rapat.

Klw korang nk tau yang jadi bendera Malaysia beso ats padang dataran merdeka tu la ktorgla, semenya ada 1000++ pelajar sekolah dari 20 buah skolah.pastu wat logo hari merdeka & bjoget2 kt padang tu.hehe…aku pakai bj kale putih, huby dok blakang aku pkai bj kale merah.

masa ari merdeka yg sebenar ktorg tukar2 barang.hubby bagi topi dia, aku plak bg topi aku.
Topi dia bagi tu sampai skang aku simpan lagi.hubby pun sama tp topi tu ada kt umah MIL.lepas kawen, aku kemas2 brg dia aku tgk ada tshirt merah yg merdeka tu yg ada sign aku kt blah lengan.hehe..simpan gak dia…

ni topi hubby aku tukar ngan topi aku kaler putih
baju hubby punya yg penuh ngan tandatangan budak2 skolah dia.pastu dia ada gak minta sign aku.aku sign kt blah lengan
gambar2 kenangan ngan budak2 ampang girl masa lepas abes wat persembahan hari merdeka.
ni plak gambo dlm album hubby.kurus kan dia dolu2.hahaha..budak pompuan cina tu budak skolah aku.apa ntah motif dia amik gmbr ngan budak ni.ngan aku xde plak ada gambar sama2.heheh...
SELAMAT HARI MERDEKA BUAT SEMUA.
MERDEKA!! MERDEKA!!MERDEKA!!


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 comments:

ekin alias said...

wah sweet gilerrrr...~
thanks ye join :)

CIK PARO! said...

sweet..
betul tak tipu..