NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Friday, August 19, 2011

Nostalgia lagu raya dan ANDA

nak join klik banner
1. Lagu raya mana yang begitu memberi nostalgia yang cukup bermakna kepada anda? Jangan lupa nama penyanyi sekali.

lagu pulanglah penyanyi aishah


2. Apakah nostalgia tersebut?Ceritakan dan terpulang kepada anda untuk tulis berapa panjang pun. Kalau sedih nostalgia tersebut pastikan ayat anda juga sedih sehingga menyentuh hati abah dan pembaca lain dan sebaliknya.

saya & suami kami duduk berjauhan...sorang di kl & sorang di kluang kami hanya berjumpa 2minggu sekali saje...sepanjang 5 tahun lebih dah 5 kali raya kami sambut sebagai suami isteri , hanya 3 x raya je kami dapat sambut sama2 manakala lag2 x raya tu kami xdapat sambut sama..dan nampaknya tahun ni sekali lagi kami xdapat sambut raya sama sebab suami terpaksa bertugas di pagi raya...

tatkala pagi2 orang lain semua salam tangan suami memohon ampun saya hanya mampu menelefon & meminta maaf dari telefon saja..pertama kali beraya tanpa suami memang tak dapat dinafikan sangat sedih...rasa macam tak de makna je raya tu..

tapi bila dah ada anak..saya terpaksa melupakan segala kesedihan untuk mengembirakan si kecil yang teruja menyambut hari raya.walaupun sedih tapi saya terpaksa redho & terpaksa memahami tugas dia sebagai salah seorang anggota tentera yang menjaga keamanan negara

selalunya apa yang kami sering lakukan, sekiranya tahun itu suami tak dapat pulang berhari raya, selepas dia balik cuti raya pada raya ke-3 kami sekeluarga akan pergi bercuti, tu saje lah yang dapat mengubat kesedihan selain mencuri masa untuk bersama keluarga tercinta.

kepada anda yang bernasib baik dapat berhari raya bersama suami tercinta jangan di siakan2 peluang yang ada...

satu2nya gambar raya yg lengkap 3 beranak tahun 2010
gambar raya tahun lepas beraya berdua je




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 comments:

abah khalisha said...

Thank sbb join..terasa hiba plak baca kisah ni. Yelah beraya tanpa suami disisi. nasib baik ada si kecil pengubat rindu kan.

::NureeN:: said...

gd luck.. banner kt mana yg nk click utk join nana?

abah khalisha said...

Kak Banner nya tiada?minta isi tau