NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Friday, September 9, 2011

"AKU DAN BUDAK CUTE"

nak join klik banner

gambar raya baru2 ni..
nak tau sape budak cute ni?ni bukan anak sedara, bukan adik tau
ni anak saya satu2nya anak saya..kalau kuar kan ramai yg cakap ni adik ek?wah kembang mak nyah....orang kata damia adik aku hehehe....
awat?agaknye pangai aku ngan damia sama2 gedik...pastu ramai juga kawan2 kata aku ngan damia ni xnampak mcm mak ngan anak, nampak mcm kawan2 je the way aku layan damia tu...
tu la..damia dah biasa hidup berdikari mcm mama dia kan..tu pasal dia pon matured walapun umur dia baru 3 tahun 4 bulan

nak tag
eb
lela
cutemum

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!