NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Tuesday, September 13, 2011

perhatian kepada peserta : korang vote saya, saya kasi hadiah

sorry yea...agak lambat umumkan result..keputusan contest kat fb dah pun dikeluarkan tak de rezeki menang hadiah utama mahupun saguhati..

tapi xpe..hadiah korang yg sudi vote tetap ada..tapi hadiah kek tu xde la ek..sebab aku kata klw aku menang hadiah utama baru ada adiah kek tu hee...adiah2 yg bakal di menangi antaranya:

shawl, kain pasang 4 meter & keychain langkawi.aku try umumkan pemenang dalam minggu ni

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 comments:

syawalsimpsons said...

harap2 ada la luck..kikikik

Myra Jay said...

Tak sabar nak tunggu..
Adakah cheq antara yang bertuah tu :-)

Nisa Greennnpanda said...

wokeh.. ^_^

Cute MuM said...

tak dapat merasa kek nana..
hihi..
uyun tersenarai gak dalam voters tue kan..