NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Tuesday, November 22, 2011

CONTEST BEST FRIENDS FOREVER 1.0 ..farez shah!!






ni la bff saya dari kiri memperkenalkan
nurafliana, yang bertudung tu saya, sebelah saya falsya hujung sekali deah
dirorang ni memang kawan dunia akhirat la...memang aku tak kan jumpe kawan yang mcm ni lagi dah lepas ni aku rasa..
gambar ni di amek semata2 nak join contest safi balqis sanggup tu wat photoshoot kat taman metropolitan tp bukan upah photog pon...kamera sendiri wat selftimer
 nak tag
diah
cutemum
eb
lela
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

No comments: