NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Tuesday, November 22, 2011

contest>........owng yng plng aq syng




nak join klik banner


Anak adalah cahaya mata insan. Kurniaan Allah SWT daripada belahan kasih sayang ibu, kudrat tenaga dan jiwa seorang bapa. Sungguh beruntung sesiapa yang mempunyai anak yang dianggap nafas kehidupan dalam menerusi perjalanan sebelum ajal menjelang.
Menurut beberapa hadith
Bahawa anakmu itu ialah hadiah Allah kepadamu, Bau anak adalah bau syurga ,Anak itu dari kembang raihan syurga, firdaus Ilahi

NURUL DAMIA AMNAN ialah kurniaan terindah daripada Allah SWT dalam hidupku

rasanya ramai yang dah tau kan...aku ni duduk berjauhan dengan encik suami...jadi hari2 yang aku lalui memang banyak masa dengan damia je....ke sana aku pergi aku bawa damia..ke sini aku pergi aku bawa damia...kat blog aku cite pasal damia..pendek kata...damia di mana2 saje....

kalau sebelum aku ada damia..hari2 yang aku lalui memang sangat2 membosankan...ye la..encik suami balik 2 minggu sekali..tu pun jumpe hanya la hujung minggu je..bila encik suami balik ke tempat keje dia...mula la balik rutin harian aku yang sangat membosankan..duduk rumah sorang2 xde kawan

tapi lain bila aku dah ada damia..kalau dulu aku selalu nanges..bila teringatkan encik suami...tapi skang xde dah...ye..rindu memang rindu..tapi bila ada damia..rindu tu terubat sikit...nak2 ramai yang kata muka damia sebijik mcm muka abah dia kan..betul..bila tengok muka damia..teringat terus kat amrul...terubat skit rasa rindu tu...

pernah sekali boz aku suruh pegi outstation..tapi aku tolak..sebab aku tak sanggup berpisah dengan damia...serius...sampai la sekarang..umur damia 2 tahun 7 bulan xpernah sehari pon aku berpisah dengan dia...mana2 aku pegi aku akan bawa dia...


NURUL DAMIA AMNAN BT MOHAMMAD AMRUL FAZLEE...

mama sayang damia sangat2....
 biodata anak saya :

nama : nurul damia amnan
umur : 3 tahun 7 bulan

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

No comments: