NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Friday, December 16, 2011

peserta 2INTIM8 CONTEST sila semak nama anda


hai korang..sorry lambat update nama2 peserta seme....seperti yang semua dah tau kan, kami dah pun menang hadiah utama peraduan kliq safi balqis perfect 10, janji harus ditepati..jadi kami akan membuat cabutan untuk pilih para pemenang..

sebelum kami buat cabutan (kami akan guna random je nanti) minta jasa baik korang semak nama2 korang...kalau ada yang tertinggal sila inform...jujur ok..kalau korang menipu aku tak kisah...tapi tu nanti korang jawab la dengan yg maha berkuasa kan...

insyallah keputusan akan diumumkan pada minggu depan, lepas kami selesai pegi holiday & amek hadiah contest ni...

sekali lagi...terima kasih kepada semua yang sudi vote....
 
GoJeS said
Jaa
Nisa Azman
Greennpanda Craft
Nisa Hannah
Nisa Panda
Karen Nisa
Karen Greenn
Nisa Greenn
Karen Hannah
Karen Nisa Panda
Nisa Greennpanda
Chibi Nisa
Chibi Kawaii Panda
Cha Nisa Hoshi
Cha Nisa Hannah
Hannah Nisa Greenn
Husna Nisa Greenn
Hannah Kawaii
Husna Kawaii
Nisa Kawaii
Karen Nisa Kawaii
Joel Leslie
Mra Casper
Syahmi Afham
Nurfarah Nisa
Peter J. ALbert
Annie Wen Qin
Wanie Alwani
Nadiah Farhana
Nur Ashiqin
 Nabilah Farhana
Sherlyna Shendon
Sasha Abakar
Rebecca Joy
Clara Norman
Cheryl Garnet
Are Dylla
Inaz Ismail
Norman James Chong
Aaron Chu Wee Siong
Rene Brooke
Alexandra Jayne Nonis
Jessica Qing
John Fabian
Abraham Lincon Kent
syana
Miss Zuera

p/s : kalau korang tengok list ni ada nama yg double or tripple tu maknanya dia ada vote lebih dari sekali yg mana diorang ada gunakan acc orang lain juga 

sebenarnya aku tau ramai yang vote lebih dari sekali..tapi mcm mana aku nak tau berapa kali korang vote?and aku rasa korang pun sure tak ingat korang vote berapa kali kan?jadinye kalau sape2 yang tak de mention kata contoh saya vote 10 kali, aku terpaksa la letak 1 nama je,janji ada nama kan?pening juga sebenarnya ni...sebab aku mana bole detect berapa kali korang vote kalau bukan korang yang bagitau...

harap2 xde yang kecik hati ye kalau andaikata korang vote 10 kali tapi nama ada 1, aku tak tau camane nak solve heheh...xpe la atleast ada juga nama korang kat situ kan 



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

10 comments:

mama tisya said...

ada nama..vote byk kali gk akaun sama...hehehe

Joel Leslie said...

kalau nama kawan yg kita submit, kwn ke yg mng hadiah? hehe :b

fieda said...

wow..first...

shidasyakirin said...

ok ada..

syawalsimpsons said...

sue pon ada nama...vote banyak kali guna akaun sendirik...kikikikiki

Lin Azlina said...

ok..ada

amiey lee said...

huhuhu ok ada ...apapun tumpang sonok ngan korang hee...abis aku kecoh kat laki aku hahhahahaha

NOOR FATIN said...

nama saya ada :)

AkmaFaizal said...

Ok dah ade nama..hehe :)

Nisa Greennnpanda said...

yup, name sy ade kat situ, hehe... ^_^ thanks..